Accenture jest wiodącą globalną firmą świadczącą profesjonalne usługi i rozwiązania w obszarach: Strategy, Consulting, Digital, Technology i Operations. Dzięki szerokiemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy naszych ekspertów z ponad 40 branż oferujemy usługi łączące biznes z technologią. Działamy na całym świecie – 482tysięcy pracowników pomaga naszym klientom z ponad 120 krajów zwiększać efektywność ich przedsiębiorstw oraz osiągnąć realną wartość dla udziałowców. Innowacyjne rozwiązania Accenture zmieniają funkcjonowanie świata oraz sposób, w jaki żyjemy. W Polsce biura Accenture mieszczą się w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu oraz Katowicach. Pracuje w nich ponad 6000 wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Odwiedź naszą stronę: www.accenture.pl
BNP Paribas
BNP Paribas Bank Polska jest bankiem uniwersalnym, notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Bank oferuje klientom indywidualnym produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz szeroką gamę kredytów (m.in. mieszkaniowych oraz konsumenckich). Przedsiębiorstwom (mikro, MŚP i korporacjom) dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym. Bank kieruje swoje usługi również do przedsiębiorstw z sektora rolno-spożywczego. Klientom segmentu bankowości prywatnej proponuje kompleksową ofertę w zakresie ochrony, optymalizacji i pomnażania majątku. Klienci banku mogą również korzystać z usług doradztwa inwestycyjnego. Misją BNP Paribas Bank Polska jest oferowanie w sposób odpowiedzialny nowatorskich rozwiązań finansowych, które pomogą klientom zmienić ich świat i będą wspierać lokalną gospodarkę. Bank jest częścią wiodącej międzynarodowej grupy bankowej BNP Paribas. Bank świadczy usługi poprzez sieć oddziałów bankowych oraz stoisk bankowych w centrach handlowych na terenie całego kraju. Produkty kredytowe dostępne są również za pośrednictwem punktów w sklepach partnerskich, także w wybranych sieciach dealerów samochodów.
Britenet
Britenet działa na rynku już od 15 lat i zatrudnia obecnie ponad 900 specjalistów. Projekty realizowane są w nowoczesnych centrach kompetencyjnych w Lublinie, Warszawie, Kielcach, Poznaniu i Białymstoku, a także w siedzibach Partnerów.
Britenet zajmuje się rozwojem oprogramowania w ramach usługi outsourcingu. Firmie zaufało już ponad 100 klientów z całego świata. Wśród nich znalazły się polskie i międzynarodowe marki reprezentujące wiele branż między innymi finansową, bankową, edukacyjną, energetyczną, automotive, turystyczną, loteryjną oraz ubezpieczeniową. Britenet od wielu lat z powodzeniem realizuje także projekty dla sektora publicznego w tym między innymi dla KPRM, Ministerstwa Zdrowia, Finansów oraz Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
Firma Britenet pięciokrotnie zdobyła tytuł „Najlepszego Miejsca Pracy w IT w Polsce” w prestiżowych badaniach AudIT organizowanych wśród pracowników przez magazyn Computerworld Polska. Ponadto znalazła się w pierwszej 10 na liście 100 najlepszych dostawców usług IT w 2021 w Polsce w rankingu Clutch, platformy B2B pomagającej firmom w znalezieniu najlepszych dostawców. Według analiz Clutch opartych między innymi na opiniach klientów Britenet jest także firmą numer 1 w Polsce w wśród firm świadczących usługi typu managed services.
Citrix
demoboost
Demoboost helps software companies deliver demo experience that sells.
Presales, sales, marketing and customer success teams use Demoboost to easily and quickly prepare, share and track product demos with their customers.
They avoid spending a lot of time preparing demos or relying on generic ones, frustrating customers with long wait times and stressing about unstable infrastructure.
Instead, they use Demoboost and enjoy more effective teams, happier customers and better bottom line.
Come and join the demo experience revolution.
Hitachi
AR-LAbs.io
JTI
JTI Polska (spółka należąca do Grupy Japan Tobacco International) powstała w 2008 r., po przejęciu przez JTI brytyjskiej Grupy Gallaher, do której należały zakłady w Starym Gostkowie. Od tego czasu JTI jest najszybciej rozwijającą się firmą na polskim rynku tytoniowym i zatrudnia obecnie 2300 osób. Firma zajmuje trzecią pozycję na polskim rynku, z udziałem ponad 18 proc. w rynku papierosów oraz ponad 20 proc. w rynku tytoniu do palenia. W jej ofercie znajdują się produkty marek Winston, Camel oraz LD. W październiku 2019 r. JTI Polska wprowadziła na rynek markę papierosów elektronicznych Logic Compact.
W 2017 r. w uznaniu rozwoju biznesu, zaangażowania społecznego oraz nadzwyczajnej troski o pracowników, Business Centre Club przyznał firmie tytuł „Lidera Polskiego Biznesu”, a w 2018 r. – „Ambasadora polskiej gospodarki” w kategorii „Kreator rozwiązań XXI wieku”. W 2019 r. JTI Polska została uznana za najlepszego pracodawcę w Polsce w ramach certyfikacji Top Employers.
Limitless Technologies
Siłą i główną przewagą konkurencyjną Limitless Technologies jest unikalny zespół ekspertów. Kompetencje rozwijaliśmy, pracując przez lata w centrali Salesforce w San Francisco (USA), w europejskiej centrali mieszczącej się Dublinie (Irlandia), a także realizując wdrożenia na rynku rodzimym. Lata doświadczeń w działach rozwoju oprogramowania – przechodząc przez kolejne szczeble kariery, od stanowisk młodszego programisty po senior managera i zarządzanie zespołami zajmującymi się rozwojem platformy Salesforce – dały nam pełną znajomość tego systemu i dogłębne zrozumienie możliwości, jakie zapewnia przedsiębiorcom każde z oferowanych rozwiązań.
Zakładając Limitless Technologies, stworzyliśmy przestrzeń dla przedsiębiorców, dzięki której bezproblemowo wejdą oni na ścieżkę cyfrowej transformacji. Szybko i dokładnie rozpoznajemy specyfikę danej firmy, podchodzimy indywidualnie do potrzeb klientów i wierzymy, że odpowiednio wdrożona technologia może wnieść zarządzanie w każdej firmie na nowy poziom. www.limitless.pl
SAS
SAS jest liderem w analityce. Dzięki innowacyjnemu oprogramowaniu i profesjonalnym usługom wspiera firmy i instytucje na całym świecie w przekształcaniu danych w wiedzę. SAS jest partnerem pierwszego wyboru dla firm i instytucji, które chcą wykorzystać potencjał dostępnych danych. Klienci chętnie korzystają z naszych zaawansowanych technologii, wiedzy biznesowej i ekspertyzy branżowej. SAS® pozwala odkrywać wiedzę ukrytą w danych, identyfikować wartościowe informacje i eliminować błędy, aby w rezultacie podejmować trafne decyzje i stymulować rozwój. Z rozwiązań SAS korzysta 83 000 firm i instytucji w 147 krajach, w tym 92 przedsiębiorstwa z pierwszej setki listy 2018 Fortune Global 500. Rozwiązania SAS adresowane są do wszystkich sektorów gospodarki. Według niezależnych analiz rynkowych SAS jest wiodącym dostawcą analityki i sztucznej inteligencji na świecie. Firma powstała w 1976 roku i obecnie zatrudnia 14 000 pracowników. Na polskim rynku SAS Institute jest obecny od 1992 roku. www.sas.com/poland
VISA
Visa Inc. (NYSE: V) to światowy lider płatności cyfrowych. Naszą misją jest połączenie całego świata za pośrednictwem najnowocześniejszej, niezawodnej i bezpiecznej sieci płatniczej, wspierając tym samym rozwój ludzi, firm i całej gospodarki. Nasza nowoczesna globalna sieć przetwarzania danych transakcji – VisaNet – umożliwia dokonywanie bezpiecznych i skutecznych płatności na całym świecie i może przetwarzać w ciągu sekundy ponad 65 tys. operacji. Niesłabnący nacisk, jaki firma kładzie na innowacyjność, sprzyja szybkiemu wzrostowi handlu z wykorzystaniem wszelkich urządzeń połączonych z internetem, a także realizacji wizji przyszłości bezgotówkowej – dla każdego i w każdym miejscu. Wraz z ogólnoświatowym procesem przechodzenia z technologii analogowych na cyfrowe, Visa angażuje swoją markę, produkty, specjalistów, sieć i zasięg, by kształtować przyszłość handlu. Więcej informacji znajduje się na stronach www.visaeurope.com i www.visa.pl, na blogu www.vision.visaeurope.com oraz na Twitterze @VisaEuropeNews i @Visa_PL.
Partnerzy
DLK Legal
DLK Legal to nowoczesna firma prawnicza, skoncentrowana na obsłudze podmiotów z sektora finansowego i nowych technologii w zakresie wsparcia regulacyjnego, transakcyjnego i procesowego. DLK specjalizuje się w obsłudze banków, instytucji płatniczych, funduszy inwestycyjnych i podmiotów z rynku ubezpieczeń, spółek z branży IT, a także ich klientów i podmiotów współpracujących. Wspieramy podmioty nadzorowane m.in. w zakresie prawa bankowego i usług płatniczych, zagadnień compliance, AML, prawa korporacyjnego, prawa IT i ochrony danych osobowych oraz prawa konsumenckiego. Nasi specjaliści doradzają we wdrożeniu licznych projektów z pogranicza bankowości i nowych technologii, uczestnicząc w pracach nad kluczowymi innowacjami branży finansowej, m.in. przy wdrożeniach usług dostępu podmiotów trzecich do rachunku (TPP), mechanizmu distributed ledger (blockchain) i powszechnych płatności natychmiastowych. W ramach członkostwa w sieci World IT Lawyers oraz we współpracy z European Payments Consulting Association (EPCA) realizujemy liczne projekty o wymiarze transgranicznym. Eksperci DLK uczestniczą w pracach strumienia „Blockchain i kryptowaluty” przy Ministerstwie Cyfryzacji w ramach programu „Od papierowej do cyfrowej Polski”. Prawnicy DLK są również współautorami raportu „Study Impact of the PSD” oraz „Principles, Definitions and Model Rules of European Private Law” dla Komisji Europejskiej. Prawnicy DLK są autorami licznych publikacji oraz analiz prawnych i komentarzy oraz prelegentami na prestiżowych wydarzeniach branżowych w Polsce, Europie, Ameryce, Azji. Jako wykładowcy akademiccy, dzielą się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem.
Fundacja Polska Bezgotówkowa
Fundacja została powołana w celu podejmowania działań w zakresie rozwoju płatności bezgotówkowych w Polsce, w szczególności poprzez rozbudowę sieci akceptacji instrumentów płatniczych, upowszechniania i promocji obrotu bezgotówkowego, a także działania na rzecz budowy innowacji technologicznych w płatnościach. Interesariuszami Fundacji są: Mastercard, Visa, Minister Finansów, Związek Banków Polskich, a także banki i agenci rozliczeniowi.
Goodvalley
Goodvalley to firma rolniczo-przetwórcza ze skandynawskimi korzeniami. Firma prowadzi swoją działalność na Pomorzu od 1994 r. Specjalizuje się w produkcji wieprzowiny w autorskim systemie bez użycia antybiotyków stosując przy tym pasze wolne od GMO. W wyrobach nie stosuje także konserwantów, a opakowania produktów pochodzą z recyklingu. Cały proces produkcji jest zrównoważony i prowadzony zgodnie z zasadami produkcji „od pola do stołu”. Firma szczególną uwagę przywiązuje do zagadnień związanych z ochroną klimatu. Jako jedyna znana na świecie firma z branży mięsnej posiada certyfikowany zerowy ślad węglowy. Goodvalley ogranicza emisję gazów cieplarnianych na każdym etapie swojej działalności oraz produkuje zieloną energię we własnych biogazowniach. Jako przedsiębiorstwo odpowiedzialne społecznie, Goodvalley jest aktywnym partnerem lokalnych społeczności i blisko z nimi współpracuje.
Klarna
Od 2005 r. Klarna realizuje misję zrewolucjonizowania branży bankowości detalicznej. Dzięki ponad 147 milionom aktywnych użytkowników na całym świecie i 2 milionom transakcji dziennie, Klarna spełnia zmieniające się wymagania konsumentów, pomagając im oszczędzać czas i pieniądze, jednocześnie lepiej zarządzać przepływem gotówki i podejmować świadome decyzje zakupowe. Już ponad 400 000 globalnych partnerów handlowych, w tym H&M, Saks, Sephora, Macy’s, IKEA, Expedia Group i Nike, zintegrowało innowacyjną technologię Klarna, aby zapewnić swoim klientom bezproblemowe zakupy online i w sklepach tradycyjnych. Zatrudniająca ponad 5000 pracowników Klarna jest aktywna na 45 rynkach i pozostaje jednym z najcenniejszych prywatnych fintechów na świecie, z wyceną na poziomie 45,6 mld USD.
Więcej na www.klarna.com
Panattoni
O Panattoni
Panattoni jest europejską filią Panattoni Development Company, jednego z największych deweloperów powierzchni przemysłowych na świecie, prowadzącego działalność w 31 oddziałach w Ameryce Północnej i w Europie. Na Starym Kontynencie Panattoni obecne jest od 2005 roku. Oprócz Polski swoje przedstawicielstwa ma w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Czechach i Słowacji, Holandii oraz Hiszpanii i Portugalii. Do tej pory spółka zrealizowała w Europie projekty o łącznej powierzchni przekraczającej 12 milionów m kw.
W ramach Panattoni działa struktura, dedykowana projektom dopasowanym do indywidualnych potrzeb najemców, typu build-to-suit. Wśród kluczowych klientów są takie firmy jak Amazon, DB Schenker, DHL, Fedex, DPD, XPO, Coca Cola, Weber, Whirlpool, Bosch, Volkswagen, H&M.
Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań S.A. została założona w 2002 roku przez czołowe polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa, w celu realizacji ciążących na przemyśle obowiązków odzysku i recyklingu opakowań wprowadzanych przez nich na rynek. Obecnie współpracujemy z ponad 2 000 przedsiębiorców, których produkty opakowane są w blisko co 3 opakowanie trafiające na polski rynek. Rekopol to lider wśród tego typu podmiotów w Polsce. Realizując obowiązki przedsiębiorców tworzymy największy w kraju system zbiórki selektywnej odpadów opakowaniowych na terenie 700 gmin.
Rekopol prowadzi akcje edukacyjne dotyczące selektywnej zbiórki odpadów i świadomych zakupów. Przykładem zaangażowania w tym obszarze jest autorska, ogólnopolska kampania Dzień bez Śmiecenia. Wiele z tych działań podejmowanych jest wspólnie z przedsiębiorcami, współtworząc i realizując tym samym przedsięwzięcia z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.
Abak
ABAK (abak.com.pl) jest ogólnopolską firmą outsourcingową, specjalizującą się w profesjonalnej i kompleksowej obsłudze księgowej, podatkowej i kadrowo-płacowej przedsiębiorstw, osób fizycznych, spółek osobowych i osób prawnych. Świadczy również usługi doradztwa finansowego oraz podatkowego. Usługi świadczone przez Spółkę podlegają nadzorowi merytorycznemu doradcy podatkowego oraz pracowników posiadających certyfikaty na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych.
ABAK działa na polskim rynku od 1993 r. Obecnie swoimi usługami wspiera ok. 1000 podmiotów gospodarczych o różnym profilu działalności, w tym podmioty notowane na giełdzie (wraz z przygotowaniem raportów giełdowych), podmioty wymagające raportów do spółek-matek (w tym zagranicznych), podmioty specjalistyczne np. FIZ oraz FIZ AN (Fundusze Inwestycyjne Zamknięte Aktywów Niepublicznych). Posiada 7 oddziałów: w Olsztynie, Łodzi, Legnicy, Ełku, Wrocławiu i dwa w Warszawie. Zatrudnia ponad 120 profesjonalnych księgowych. W 2010 r. spółka zadebiutowała na rynku NewConnect.
Profescapital
PROFESCAPITAL (profescapital.pl) jest jedną z najbardziej doświadczonych firm działających na polskim rynku kapitałowym, oferującą usługi doradztwa transakcyjnego dedykowane dla małych i średnich przedsiębiorstw. Kluczową kompetencją spółki jest ocena wartości przedsiębiorstw, umożliwiająca wspieranie klientów we wszelkiego rodzaju operacjach kapitałowych. Posiada status Autoryzowanego Doradcy NewConnect oraz Firmy Partnerskiej GPW dla MSP.
PROFESCAPITAL świadczy kompleksowe usługi w zakresie pozyskania kapitału w transakcjach publicznych (IPO i SPO) i prywatnych (private placement), a także wprowadzania spółek na rynek główny GPW oraz NewConnect. Oferuje również usługi doradcze w procesach fuzji i przejęć przedsiębiorstw. Od początku działalności w 2002 roku PROFESCAPITAL zrealizowała dla swoich klientów transakcje na łączną kwotę przekraczającą 680 mln PLN.
Od 2009 roku PROFESCAPITAL jest podmiotem dominującym Grupy Kapitałowej, w skład której wchodzi także notowana na NewConnect firma ABAK S.A. (abak.com.pl) świadcząca usługi outsourcingu finansowo-księgowego oraz REDWOOD sp. z o.o., (redwoodpr.pl) wyspecjalizowana w obszarze obowiązków informacyjnych, relacji inwestorskich oraz PR. Ponad 120-osobowy zespół Grupy Kapitałowej PROFESCAPITAL wspiera corocznie swoimi usługami ponad 1000 klientów z sektora MSP.
Sponsorzy
Finaro
About Finaro
Finaro is a global cross-border payment provider and fully licensed bank empowering international commerce through brilliantly simple payments. Our passionate team, exceptional tech capabilities, product innovation, and customer-centric approach enables us to simplify complexity and create multidimensional solutions that generate growth and enable peace of mind for our merchants. To learn more, visit www.finaro.com.
Spark
Spark to fintech specjalizujący się w obszarze e-paragonu fiskalnego i płatności mobilnych. Jako pierwsi i jedyni w Polsce oferujemy kompleksowy system e-paragonów w pełni zgodny z regulacjami i całkowicie zastępujący papierowy dowód zakupu.
Dzięki integracji ze znanymi platformami e-commerce (m.in. PrestaShop, Magento) oraz wiodącymi producentami urządzeń fiskalnych (m.in. Novitus. Posnet), nasza technologia e-paragonów jest kompatybilna zarówno z systemami sprzedaży sklepów internetowych, jak i tradycyjnych.
Oferujemy też możliwość bezpośredniej integracji przez API.
Usługi Spark można zawrzeć w dwóch słowach: Transakcje. Sprawniej.